استرینر چیست
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

teamtechnik STRINGER TT1800 جدید را در نمایشگاه بین استرینر المللی Intersolar Europe 2015 در مونیخ ارائه می دهد. رهبر بازار جهانی سیستم های استرینگر با تکنولوژی منحصر به فرد تک آهنگ جدیدترین استرینگر با عملکرد بالا را ارائه می دهد.

teamtechnik بار دیگر زمان چرخه را کاهش داده و توان استرینگر را به 50 مگاوات بر سال در سال افزایش داده است. در زمان چرخه 2 ثانیه امکان تولید حداکثر 27 ماژول در ساعت وجود دارد.
توان عملیاتی یک سیستم استاندارد کامل به 100 مگاوات بر ساعت افزایش یافته است. یک سیستم کامل شامل دو STRINGER TT1800 و یک طرح بندی جدید است. ربات 6 محوره یک طرح بسیار انعطاف پذیر است که به شما امکان می دهد سیستم به سرعت با برنامه های مختلف یا اندازه سلول و شیشه سازگار شود. سیستم های 100 مگاواتی teamtechnik به دلیل فناوری اثبات شده ، در مدت زمان کوتاهی آماده بهره برداری هستند.
ویژگی های جدید در سیستم تولید اطمینان می دهد که مشتریان teamtechnik نیازهای امروز و آینده تولید قیمت استرینر را برآورده می کنند. Stringer TT1800 برای تولید رشته های کامل و نیم سلولی با حداکثر پنج شینه طراحی شده است.

teamtechnik در حال حاضر بیش از 550 استرینگر با عملکرد بالا را در سراسر جهان تهیه کرده است که این شرکت را به یکی از معتبرترین شرکا در بخش PV تبدیل کرده است. یا همانطور که سالها مشتری می گوید: "سیم استر که توسط teamtechnik تهیه می شود بهترین دستگاه با پایدارترین فرآیندهایی است که من تجربه کرده ام."

www.teamtechnik.com

یک تصویر کوتاه: گروه teamtechnik
مستقر در فرایبرگ / آلمان ، teamtechnik بیش از 35 سال است که در حال توسعه  شیر استرینر و ساخت راه حل های اتوماسیون هوشمند و قابل اعتماد برای بخش های خورشیدی ، فناوری پزشکی و خودرو است. teamtechnik یک رهبر بین المللی در فناوری اتوماسیون بسیار انعطاف پذیر محسوب می شود. تیم مدیریت ارشد هدف فروش 150 میلیون یورو را برای سال تجاری جاری تعیین کرده است. این شرکت 900 نفر در سراسر جهان استخدام می کند. گروه teamtechnik دارای شرکت های تابعه در آلمان استرینر ، لهستان ، چین ، کره جنوبی و ایالات متحده است..

 

http://webdiseger.parsiblog.com/Posts/9/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d9%8a%d9%86%d8%b1+%da%86%d9%8a%d8%b3%d8%aa/





:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir